vineri, 17 decembrie 2010

Ramai cu bine prieten drag! Dorfy


Dorfy era catelul pe care il aveam de la 14 ani....era rau...musca pe totii strainii care imi calcau pragul..de fapt nu era rau ..ci ma apara. Uneori intra sub scaunul cu rotile si nu mai putea iesi...Dorfy era baiatul casei...era gras, manca orice, era adorabil, Dar ieri ne-a parasit...poate pentru o lume mai buna. Ramai cu bine prieten drag...vei ramane mereu in amintirea noastra ..

Un comentariu:

Carmen Cune spunea...

Imi pare rau pentru catelul tau.La cat de mult a insemnat pentru tine trebuie sa te gandesti ca ii este bine in cealalta lume unde a ajuns.
Se vede ca esti o luptatoare.Trebuie sa te gandesti la ceea ce ai nu la ceea ce iti lipseste,intotdeauna!
Am vazut ca iti place sa lucrezi cu hartia .Daca ai nevoie de ajutorul meu o voi face cu placere.Viziteaza blogul meu carmencune.blogspot.com
si vorbim dupa.
Sa ai un Craciun fericit!

Cune Carmen Mirela