sâmbătă, 29 octombrie 2011

Adio fara sare...!

As vrea sa stiu si eu daca ma poate ajuta cineva cu sfaturi in ceea ce priveste alimentatia fara sare. Am o serioasa problema de sanatate ce necesita  eliminarea totala din alimentatie a sarii de bucatarie..pe o perioada scurta ( sper) Sunt disperat... mancarea nu are nici un gust. M-am saturat de branza fara sare, de iaurt...de de..Mi s-ar parea normal sa existe pe piata si produse fara sare. ( mezeluri, branzeturi...)Ma puteti ajuta cu sfaturi, ce produse exista pe piata care nu contin sare..Unde le gasesc. .Ma poate ajuta cineva cu retete gustoase si fara sare ? Deja am 4 zile de cand ...fara sare. Aoleu ma ia durerea de cap....Nu are nimic nici un gust....

2 comentarii:

Anonim spunea...

Exista la plafar o sare fara sodiu.Sau se mai poat folosi mai multe condimente pentru a da un gust bun mancarii

Anonim spunea...

Exista la plafar o sare fara sodiu. Sau se pot folosi condimente pentru a da un gust mancarii