luni, 12 ianuarie 2009

Recuperare ....

De ce ajungem sa plecam in afara tarii pentru recuperare poate va intrebati? Ca la noi recuperarea e apa de ploaie..Medicii. kinetoterapeutii sunt plictisiti de atata suferinta, ei nu practica din dragoste.La noi nu stiu decat sa ceara banii multii ca de restul ii doar edrept undeva.
Eu nu vreau apa de ploaie, vreau mai mult ..vreau sa vad cum imi revin usor usor ..nu conteaza timpul ..Nu conteaza anii..ce vor trece..Imi vreau binele.Uneori ma intreb de unde am atata putere sa merg mai departe ca de sunt si eu om pana la urma...
Gata sunt hotarata merg in Franta la sf. lui Feb , pentru 1 a sedinta am banii , pe urma mai vedem ce vrea Dumnezeu...nu mai astept ca imbatranesc. Ma incred in Dunezeu, ce imi este scris in frunte mie pus.
Gata programarea e facuta, cazarea e rezolvata mai trebuie sa iau biletele si sa fac asigurarea si sa pregatesc valiza ...si inainte cu Dumnezeu.
Poate multi se gandesc ca ma duc la plimbare..Nu fratilor...ma duc sa transpir, sa plang de durere..ca de asta inseamna recuperare. Vor fi 15 zile de chin, de recuperare drastica, dura, echivalentul a 6 luni de recuperare la noi in tara.

Niciun comentariu: