marți, 13 ianuarie 2009

Si inca o minune....

Azi eram langa calculator, dar eram cu o prietena. Mi se deschide o fereastra in care Noro imi arata un likk cu un eveniment. Primul meu impuls a fost; Doamne , alta victima al accidentului? Care o fi Mirela care a avut accidentu? Intre timp povesteam cu prietena de recuperare, dar in acelasi timp ma segetau tot felul de ganduri. Cand am ramas singura am deschis likk. Eram eu, despre mine era vorba...ma apucat plansul..as vrea sa se termine acest cosmar, sa ma trezesc intr-o zi si sa constat ca totul a fost un vis urat.Dar e drum lung pana atunci. Uneori ma intreb ; De unde am atata putere de a merge mai depare ? Ca pana la urma sunt si eu om, am slabiciuni..Si uite asa; mai are loc un nou Eveniment; "Motociclisti in pijamale! pentru mine ..Privesc in Sus. si spun; Doamne , da Mare Esti! ca io sunt prea neinsemnata. Numai Tu poti face minuni! Le urez tuturor celor implicatii in evenimente, in donatii ; Sa vegheze Dumnezeu asupra voastra si sa aveti parte numai de bucuri..Ca restul lasati ca le duc eu ..

Un comentariu:

Vlad spunea...

....raman uimit vazand cata putere au unii oameni...eu simt ca ma pierd cand ma intep intr-un spine...nici nu indraznesc sa zic ca inteleg ceea prin ce treci tu sau alte persoane...dar...ce vreau sa zic e ca totusi are un scop...desi nu pot sa il explic, la fel ca majoritatea lucrurilor prin care trecem....aici nu vorbesc de mila, de compatimire...uneori simt k de mine ar trebui sa le fie altora mila...ca nu simt...sau ca nu am ajuns sa simt...poate intr-o zi....

www.vlady1987.wordpress.com