sâmbătă, 22 mai 2010

Tarziu in noapte..... ...

E tarziu si nu am adormit deloc, azi(ieri ca e trecut de 12) noapte nu am putut sa dorm. Spre dimineata adik de pe la 8 am reusit sa adorm pana a inceput telefonul sa sune..
Azi adica ieri sambata am facut multa treaba..am fost la biserica ....ca de am si eu pacate prea multe. Spre seara am calcat cateva ore ...mi am pregatit ce trebuie sa pun in bagaj. Azi duminica fac bagajul. A sosit si ziua...maine dimineata cu ajutorul lui Dumnezeu voi fi la Spitalul de recuperare Baile Felix- Oradea.Am de calatorit vreo 500 si ceva de km.. Sper sa reusesc sa dorm cateva ore pentru ca altfel ma va rupe drumul...oboseala isi va spune cuvantul. Sper sa pot scrie de pe telefon pe aici,daca nu promit ca imi iau un carnetel si voi scrie in fiecare zi cate ceva si cand voi reveni..editez. Intotdeauna cand merg undeva la recuperare ..e ca si cum as incepe un nou drum in viata...nu stiu de ce mi se intampla asta.
V am pupat...ma duc sa ma zvarcolesc in pat...

Un comentariu:

Nimeni spunea...

Hei , măiastro
sper că îţi este bine pe unde rătăceşti . După cum vezi , este şi cine-ţi duce lipsa pe aici ... doar am promis , nu ? Te aşteptăm , cu nerăbdare , voinică şi voioasă , să ne împărtăşeşti aventurile tale ardelene ...