vineri, 26 octombrie 2012

O fapta buna! La Centrul " La Bunici"


Toata saptamana am avut emotii, am pregatit saci de jucarii i-am sortat si am pus ce era mai bun pentru copiii. Azi m-am simtit pe post de zana cea buna, nu stiu daca copii ma vor tine minte, nu stiu cat vor rezista jucariile. Dar stiu ca vor aduce ulte zambete si acesta este cel mai frumos lucru. Am ajuns, ma intampinat Cristian cu zambet pe buze, rampa nu au, asa ca m a ajutat sa urc scarile, am umplut cutia. Am facut cateva poze si am plecat. Un baietel timid nu a vrut sa faca poze. Am reusit cu ajutorul lui Cristian sa tin o fetita in brate. Am intrebat-o cum o cheama, mi a raspuns timida: Victoria si fac pipi. Am inceput totii sa radem. Am primit un obiect facut de copiii centrului. Multumesc mult si sper ca jucariile sa va aduca multe zambete.( nu povestesc aici sa ma dau mare ca nu am cu ce, ca sunt si eu cum sunt, bogata doar sufleteste, dar daca ar face fiecare dintre prietenii din lista o fapta buna, poate altfel ar fi viata unor copiii care nu au nici o vina)



"Copierea si insusirea oricarui material de pe acest site este strict interzisa! Cine isi va insusi poze si le va folosi  intra sub incidenta raspunderii civile delictuale (art. 998 - 999 c.civ.)

Niciun comentariu: