joi, 18 septembrie 2008

Despre vestita Clinica....






Probabil eram extrem de obositi si surescitati din cauza drumului, din cauza fusului orar cu 6 ore diferenta fata de ora Romaniei, dar prima impresie, primul contact cu clinica a fost dezastruos. Am cazut psihic, nu imi venea sa cred ca asta era clinica mult visata, o combinatie de Spital Judetean de provincie romanesc cu un Spital Militar Comunist, am intrat in spital si mirosul de spital mi-a invadat narile, era mirosul saraciei, mirosul de spital, de mancare ieftina, mirosul suferintei, pe coridoarele decorate cu lampadare si simboluri chinezesti. Ne-a preluat o asistenta simpatica care probabil era de garda, toate chinezoaicele pe langa numele chinezesc mai aveau un nume englezesc mai usor de retinut, ne-a 'cazat' in rezerva destinata mie si nici nu am apucat sa ma fac comoda, sa ma spal, si sa ma bag in pat ca s-au si prezentat multi medici pentru interviu. Aici ni s-au luat pasapoartele sub pretextul ca vor fi verificate la politie ..de parca nu am fost verificati pana atunci. Daca nu faceam plata interventiei din Romania ma intorceam inapoi chiar daca poate asteptam ani la programarea pentru operatie la alta clinica dar in civilizatie.Prietena mea s-a dus a cumparat pamatuf, galeata, domestos si sa apucat sa frece peretii usa patul pe jos. A facut curat in baie..Nu va mai spun de insecte...imaginile vorbesc ..

Niciun comentariu: