vineri, 19 septembrie 2008

Si in sfarsit incepe...

A doua zi, fiind joi ne-am putut odihni, acomoda si familiariza cu noul mediu in care nimeriserem. 8 familii romani, olandezi, americani… deja se numarau printre pacientii clinicii, asadar aveam o mica comunitate romaneasca acolo in inima Chinei, am fost informati si avertizati ca urmeaza cateva zile de foc, de analize si teste complexe dar si foarte dureroase pana la operatia propriu zisa, deja imi simteam inima in gat...
Joi dimineata la ora 7 a navalit toata comisia medicala in rezerva mea pregatiti si utilati pentru a imi testa calitatile, integritatea si capabilitatile fizice, medicii mei personali care se ocupau de cazul meu si o grupa intreaga de asistente guralive si extrem de curioase. Au urmat zile de teste si analize una mai dureroasa ca alta, m-am supus unor teste la care cu greu as fi visat, dar ma mana un singur gand: 'Dupa suferinte si dureri va veni si bucurie'. Strangeam din dinti atunci cand imi bagau prin muschi o gramada de ace legate la un laptop pentru a imi testa energia reziduala ramasa in muschi, teste respiratorii, analize sanguine, RMN, teste pinprick si arhivare foto si video pre si post operator

Niciun comentariu: