marți, 8 martie 2011

8 Martie !La multi ani tuturor mamelor, fiicelor, surorilor, prietenelor! La multi ani tuturor femeilor!


Refren; De ziua ta, mamico,

In dar ti am adus inima
Si crede-ma, mamico,
Un dar mai frumos nu se putea.

Am vrut sa-ti culeg o floare,
Un mic ghiocel frumos,
Dar pana la urma moare
Si cui e de folos?

Refren: De ziua ta, mamico,
In dar ti-am adus inima
Si crede-ma, mamico,
Un dar mai frumos nu se putea.

Am vrut sa-ti culeg stelute,
Sa-ti fac un frumos colier,
Dar cine nu stie oare
Ca in zori stelutele pier?

Refren: De ziua ta, mamico,
In dar ti-am adus inima
Si crede-ma, mamico,
Un dar mai frumos nu se putea.

Am vrut sa-ti culeg o raza
De soare, sa-ti prind in par,
Dar tu stralucesti mai tare
De dragoste si do
r.

Va mai aduceti aminte de cantecel?  Nu imi aduc aminte cand l-am invatat; poate la gradinita, poate la scoala...dar imi reamintesc ca la gradinita ii invatam pe cei mici.

Un comentariu:

vasilica68_tl spunea...

Eu daca imi aduc bine aminte,in primele clase de gimnaziu am invatat acest cintecel si sa fiu sincer,uitasem de el:),il fredonam cu placere pe atunci:,e bine ca l-ai postat asa ne mai aducem aminte de copilarie,iar tu Mirela ca persoana,esti o fata minunata imi esti tare draga,pup !!!