sâmbătă, 5 martie 2011

Scufita Rosie..!

Azi rasfoiam niste poze...de imi reamintesc de vremurile de demult .Of..!uneori imi fac bine..uneori ma rascolesc.Dar asta i viata. Asa ca o sa incerc sa spun ceva despre ea. Am cunoscut-o ....acum cativa ani, de fapt ea a fost  cea care ma cunoscut pe mine, eu eram undeva intinsa intr-un sant ...Ea impreuna cu iubitul ei a oprit sa dea primul ajutor. A am uita sa zic ca iubitul ei m-a intrebat iti simti picioarele? Eu; Nu. Atunci a facut semn ..si banuiesc ca ei..ca ceva e neregula . Asa ca amandoi au facut drum intors de la locul accidentului a mers cu mine la spital, apoi ma vizitat, ma sunat...mi a luat bentita ca a ei ( fata vezi ca o mai am)vocea ei, rasul ma va trezi imediat indiferent in ce stare sunt.
Ea e " Scufita Rosie" va spun de la ce vine;  de cate ori sunt internata in spital , acolo aproape de ea ..Cum iese seara de la servici are grija sa imi asigure cina. ...indiferent de ora ..( cred ca ii antreneaza pe totii in casa, iubitul, mama iubitului....Gata ma opresc aici ca poate o prinde lupul...si nu mai vine cu cosuletul...si nu are nevoie de publicitate ca se face ea remarcata.

Niciun comentariu: